4/21/2011

Zo ongezond, maar zo lekker...

Ik ben de laatste tijd weer lekker ongezonde dingen aan het bakkenBrownies. Wie vindt deze bruine schatjes nou niet lekker? 'Gewone' brownies zijn al lekker, maar hoe zou het zijn als er dan ook nog heel veel witte chocolade op zat? Ik ging het proberen. Gewapend met de Brownie Mix van de Appie ging ik aan de slag.



























Nou is brownies maken uit een pak natuurlijk appeltje eitje, dus ik was erg snel klaar. De oven was nog niet eens warm genoeg toen ik klaar was met het beslag! Het enige wat je aan de mix moet toevoegen is water: saai! Maar zeker niet minder lekker.












































































Mjummie!

Met de chocolade-icing erbovenop zijn de brownies nog lekkerder! In het pak zaten speciale 'korreltjes' om te smelten, waarna je het over de brownies heen kon smeren.












































































Oh, ziet dat er niet heerlijk uit? Nou, heerlijk was hij zeker. Hij was alleen veel te snel op, hihi :) Dit is denk ik nog lekkerder dan gewone brownies, aangezien hier CHOCOLA op zit! En wie zwicht er nou niet voor chocola op een brownie...?


























Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage