5/10/2011

Catrice: Season's must have & Go green take me!

Toen er laatst de 50% korting actie was heb ik me erg ingehouden, slechts deze twee leuke oogschaduw quattro's van Catrice kwamen in handen van mij, en dat terwijl ik mezelf beloofd had om een tijdje geen oogschaduw te kopen... ;) Ik nam 'Season's must have' en 'Go green take me' mee. Allebei zijn het pareltjes, kijk dus maar even mee!




We beginnen met 'Go green - Take me!'. De oogschaduw heeft een ietwat rare naam, omdat de oogschaduw niet groen, maar blauw is ;) Maarja, iemand een idee wat ze ermee bedoelen? In de oogschaduw zit een hele mooie glans, vooral in de donkerblauwe!


De combinatie van de vier kleuren (waarvan de witte een highlighter is) vind ik erg mooi. En ook de pigmentatie is top. Eigenlijk is deze quattro gewoon helemaal geweldig.



Dan de tweede quattro: 'The Season's Must Have'. Deze kleurencombinatie spreekt mij achteraf minder aan, hoewel er denk ik wel iets moois van te maken valt. Als je deze oogschaduw met kwastje aanbrengt gaat er veel pigmentatie verloren. Verder is deze wel mooi, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar die hierboven.



Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage