5/12/2011

Geen rock voor vandaag.

Bezoeksters die ons al wat langer kennen weten misschien wel dat ik een enorme rock-fan ben. Op mijn iPod staat dan ook bijna alleen maar (hard)rock. Ja, bijna. Vandaag ga ik ook niet scheurende gitaren en knallende drums laten horen, maar juist die liedjes die niet zo heel erg rock 'n roll zijn (misschien een beetje ;). Het zijn voornamelijk wat oudere nummers, just for you to know ;)

Lily Allen - Naive


Ja, ik weet het. Dit liedje behoort eigenlijk tot The Kooks. Maar de versie van Lily Allen vind ik net zo leuk! Lily vind ik sowieso leuk zingen. Zo vind ik '22' en 'The Fear' ook heel tof.

The Ian Carey Project - Get Shaky

Dit vind ik zo'n vet nummer om op los te gaan! Baby get shaky after school... Wohohoho :D.


Orson - No Tomorrow


Marjolein en ik houden van dit nummer (hé Marjo?). Ze heeft het ontdekt dankzij mij, yay! Ik weet wel leuke muziek hoor... ;)

Dio - Aye


Whaaat?! Rap op je iPod, Floor?
Eh, I guess.

The Drums - Let's Go Surfing

Dit liedje is al eens eerder geweest in de muziekrubriek, maar ik vond dat hij hierbij ook wel mocht.

Bob Marley

Een mooi afsluitertje vind ik. Dit vind ik namelijk een super zomernummer!


Kennen jullie ook van die liedjes die eigenlijk niet binnen jullie muzieksmaak passen, maar die je toch leuk vindt?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage