5/21/2011

Get Hypnoteeezed!

Misschien hebben jullie stiekem via Twitter of Facebook er al wat over gelezen: Teeez! komt met een nieuwe collectie, genaamd Hypnoteeez!. Volgens Teeez! speelt de collectie in op de catwalk trends van deze zomer. Krachtige kleuren aangevuld met romantische en natuurlijke tinten zijn hip! De collectie bevat oogschaduw, pigments, lipgloss, eyeliner en een kwastenlijn. Uit deze kleurrijke collectie ontvingen wij vier producten die wij vandaag voor jullie gaan reviewen!


























We ontvingen de 'Silk Fantasy Eyeshadow' en de 'Magic Pigment Powder'. Het was even uitvogelen wie welke kleur nou kreeg (ja, hier krijg je dus mee te maken als je met z'n tweeën blogt ;) maar uiteindelijk is het toch gelukt en zijn we allebei blij.

Floor: Ik kreeg de kleuren 'Outta Control' (pigment) en 'Free' (oogschaduw). Free is een gouden, shimmery kleur met een klein beetje groen erin. Het zit verpakt in een vrolijk plastic doosje, wat dichtklikt.


De oogschaduw heeft een zachte structuur, maar is niet korrelig. Ik kan het dan ook goed egaal uitsmeren. Teeez zegt dat door de hoge pigmentatie lang blijft zitten, maar ik ben inmiddels wel gewend dat dit écht niet zo is. Mijn oogleden zijn ook al wat vet van zichzelf, dus oogschaduws zonder basis houden het bij mij niet lang uit. Maar dat mag de pret niet drukken, want met primer is de kleur prachtig.

Photobucket draait de boel weer om, ugh.

Marjolein:
Aan mij de eer om de kleur 'Rebel' te proberen. Oranje is een kleur die ik niet snel zal gebruiken, maar als eyeliner of in combinatie met een andere oogschaduw is er vast wel wat van te maken. De oogschaduw bevat een mooie, subtiele shimmer. De pigmentatie is oké, hij valt lichter uit dan de kleur in het doosje. Van mij hoeft hij ook niet heel fel te zijn, maar ik had er toch iets meer van verwacht. De oogschaduw is zacht, en niet korrelig. 



Floor: Het tweede product dat we gaan reviewen is de Magic Pigment Powder. Deze paarse / roze kleur heeft de naam' Outta Control'  gekregen. Deze pigments zitten in leuke potjes. Zoals we dat gewend zijn bij pigments, zitten er 8 vierkantjes is, waardoor je het kunt doseren. Nou ben ik niet erg van van deze dingen (maar that's just me) want bij mij wordt het áltijd een knoeiboel! Maar: de kleur is dan wel weer heel erg mooi. In het potje lijkt dit spul wel holografisch! De pigmentatie is ook prima, niks op aan te merken. De houdbaarheid is eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de oogschaduw: niet lang zonder oogschaduwbasis.






Marjolein: Ik heb de kleur '09 Cool' en hoe de kleur er in het potje uitziet vind ik erg mooi! Ik ben een paars/blauw fan, dus dat zit wel goed. Ook deze pigment heeft een mooie shimmer. Ik vind het alleen niet erg handig dat je niet goed kunt 'richten' met de oogschaduw, mijn hele hand zit onder de oogschaduw, en ik moet het daarna allemaal bij elkaar vegen. Dat heeft gelukkig geen invloed op de kleur, die is prachtig. Ik breng deze oogschaduw op met mijn vinger, anders wil het niet zo goed. Verder blijft hij wel goed zitten als je een oogschaduwbasis gebruikt.




























Alle swatches:
'Free' en 'Outta Control'.


'Rebel' en 'Cool 09'.

De 'Silk Fantasy Eyeshadow' kost €4,79 en de 'Magic Pigment Powder' kost €5,29.

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage