5/05/2011

Herôme W.I.C: Canberra

Mijn tante heeft een abonnement op de Margriet, en daarbij kreeg ze een bon voor een W.I.C nagellakje. En ze gaf hem aan mij :) Dankjewel tante! Ik haalde hem op en koos in de gauwigheid deze kleur, gelukkig maar, want hij is erg mooi! Het is mijn eerste lakje uit deze collectie, en ik ben er erg tevreden mee. Dit lakje, geïnspireerd op het Australische Canberra, is mooi paars met een mooie glans. Let's swatch it!







Door de lange dop en het smalle kwastje is de lak heel makkelijk aan te brengen. Ook dekt hij in twee laagjes, en droogt snel. Ik had eigenlijk verwacht dat de lak een beetje streperig opgebracht zou worden, door de shimmers, maar gelukkig is dat niet zo en is hij erg egaal. I love it! Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen.



Trouwens, op het moment dat jullie dit lezen ben ik op vakantie. Helaas alweer voor het één na laatste dagje :( En het is vandaag 5 mei! Gaan jullie onze bevrijding nog vieren?

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage