5/31/2011

Kruidvat Body Fruits: Mango & Papaya


Nu het zomer is wil ik natuurlijk graag een mooie huid, zodat ik niet voor schut hoef te staan in bikini. Ik kocht deze twee producten, omdat ze me heel lekker leken, en omdat ik erg tevreden ben over de vorige die ik geprobeerd heb.



Gewapend met de Body Scrub ging ik lekker douchen. De substantie is vrij dun, en ik kon me van te voren niet voorstellen dat zulke kleine korreltjes geschikt zijn om dode huidcellen te verwijderen... Toen ik met een beetje scrub over mijn lichaam ging merkte ik dat hij inderdaad niet erg sterk scrubt, maar toch krijg ik er wel een glad huidje van. Wat ik ook een voordeel vind is dat hij meteen als een soort douche gel werkt. En o, hij ruikt zó lekker! Niet een te sterke geur, maar gewoon lekker op de achtergrond. De geur deed me denken aan vakantie, iets van markten in Frankrijk ofzo, want daar verkopen ze ook altijd zulk fruit. 

Links Body Lotion, rechts de Scrub.


Dan de Body Lotion. Ik had hiervoor Body Butter, omdat ik in de winter het wel lekker vind om een beetje dikke crème te hebben. Maar nu is het zomer, en wil ik gewoon lekker fris, en ook is mijn huid (behalve mijn benen, die zijn een hel) veel minder droog dan in de winter. De substantie van de Body lotion is 'gewoon'. Ik weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen, gewoon zoals een body lotion is.. De Body Lotion heeft een hele handige fles, met een klein gaatje erin. Zo komt er niet direct een hele scheut uit, maar kun je in kleine hoeveelheden de lotion over je huid verdelen. Hij trekt snel in, en ook deze ruikt zo lekker! Ik merk dat mijn huid lekker zacht wordt. 

Deze zijn zeker aan te raden! 

Liefs, Marjolein


(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage