5/24/2011

NagellakMarathon II | Essence: Dress For A Moment


Het is weer tijd voor een nieuwe nagellakmarathon! Vorig jaar december kwamen we met dit idee, en dat was over het algemeen goed bevallen. Waarom dan niet nog een keer? Deze marathon zal ongeveer acht dagen duren, net zoals de vorige keer. Swatches van nieuwe lakjes komen voorbij, maar ook nailart en een comparison... Wil je geen één dag missen? Volg ons dan op Bloglovin.


Dit kleurtje zagen jullie al terug in mijn nailart. Ik gebruikte hem tijdens de workshop, en vond hem zo mooi dat ik hem een dag later zelf kocht. Ik ben altijd erg van paars, en in de zomer hou ik erg van lichte kleurtjes. Dit lakje verdiend dus terecht mijn liefde. Kijk mee!




























Het lakken met deze nagellak veroorzaakt geen problemen, en tot mijn verbazing is hij ook erg dekkend. Ik had het niet verwacht van zo'n licht kleurtje. Na één laagje is hij eigenlijk al goed. Hij gaat na ongeveer 2 dagen chippen, wat opzich wel mee valt. Ik ga binnenkort naar de Action, en dan ga ik jullie tips opvolgen en de Action topcoat kopen. Ik ben benieuwd wat het resultaat is.


Verder heb ik eigenlijk niets te zeggen over deze nagellak. Ik denk dat ik hem vaak ga pakken.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage