5/27/2011

NagellakMarathon II | Essence: Hypnotic Poison

Alweer een Essence lakje? Ja! Maar Essence is nou eenmaal goedkoop, en er zijn zóveel leuke nieuwe kleurtjes uitgekomen, dat wij natuurlijk allebei dik hebben ingeslagen! Dit kleurtje had ik ook gebruikt bij mijn Nailart van laatst, en ik vind hem echt heel mooi als je hem gewoon opdoet. Hij is rood/paars/roze en als ik hem in de zon houd kan ik niet stoppen met ernaar kijken.



Do you like it too? Ik denk dat ik deze heel vaak ga opsmeren. Dit keer trouwens geen potje foto, want jullie weten ondertussen vast wel hoe een Colors & Go potje eruit ziet. Deze nagellak blijft (met topcoat en basecoat van de Action, dankjewel voor de tip) ongeveer 3 dagen chiploos zitten. Nouja, bijna dan. Ik heb met krantenlopen wel een paar happen uit mijn nagellak opgelopen, maar who cares? Waarom ben ik zo Engels bezig, ik heb geen idee eigenlijk. 


Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage