5/22/2011

NagellakMarathon II | Essence: You Rock - Let Me In Pink


Het is weer tijd voor een nieuwe nagellakmarathon! Vorig jaar december kwamen we met dit idee, en dat was over het algemeen goed bevallen. Waarom dan niet nog een keer? Deze marathon zal ongeveer acht dagen duren, net zoals de vorige keer. Swatches van nieuwe lakjes komen voorbij, maar ook nailart en een comparison... Wil je geen één dag missen? Volg ons dan op Bloglovin.




Het allereerste lakje van deze marathon is het lakje 'Let Me In Pink' uit de limited edition 'You Rock!' van Essence. Ik kocht hem toen er de 1+1 gratis actie was. Stiekem ging ik de Kruidvat binnen, en kwam er weer uit met 4 nagellakjes, die allemaal voorbij gaan komen in de Nagellakmarathon Deel II. Ik hou over het algemeen ook erg van roze en paarse lakjes, en daarom nam ik deze mee. Kijk maar mee!


De kleur is dus al erg mooi :) Maar hoe is de nagellak? Hij smeert makkelijk en hij dekt goed in ieder geval. Eigenlijk was het niet nodig om nog een laagje te doen, maar dat heb ik maar wel 'voor de zekerheid' gedaan. En nee, hij blijft niet lang zitten. Ik gebruik nooit topcoat, omdat het bij mij dan alleen maar sneller eraf gaat. Zonder topcoat duurt het maximaal een dag voordat hij aan alle kanten gaat chippen. Opzich niet een hele grote ramp als ik toch vaak nieuwe nagellak opdoe, maar ik vind het toch wel een beetje tegenvallen. Ik moet echt opzoek naar een topcoat die bij mij wel helpt.



Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage