5/23/2011

NagellakMarathon II | NailArt: Pastel Rose.


Het is weer tijd voor een nieuwe nagellakmarathon! Vorig jaar december kwamen we met dit idee, en dat was over het algemeen goed bevallen. Waarom dan niet nog een keer? Deze marathon zal ongeveer acht dagen duren, net zoals de vorige keer. Swatches van nieuwe lakjes komen voorbij, maar ook nailart en een comparison... Wil je geen één dag missen? Volg ons dan op Bloglovin.



Net zoals Marjolein had ik ook de nail-art workshop gevolgd anderhalve week geleden, en aangezien de NagellakMarathon past deze nail-art prima in het plaatje! Het was weliswaar een heel gedoe, maar ik ben zo ongeveer blij met het resultaat (ondertussen heb ik het er natuurlijk al lang weer af ;) Alle kleuren die ik heb gebruikt zijn van Essence. De gele kleur heet Mellow Yellow en de lichtpaarse kleur komt deze week nog voorbij. Roosje plus blaadjes heb ik gemaakt met Essence nail-art stripers.






















Links


Het was nog een hele klus om dit te doen, want om geen Dry Drops tot je beschikking te hebben is een hel! Omdat ik zo snel mogelijk meerdere lagen over elkaar moest doen droogde het wel erg langzaam. Toen ik thuis kwam zaten er ook een paar deuken in ;) Ik vond hem wel schattig, maar een soort van French manicure past toch niet helemaal bij mij (zie rechterhand).


Rechts

Hebben jullie al eens een nail-art cursus gedaan? 

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage