5/15/2011

Nail Art Creatie.

Deze week was het Cultuurmarathon van onze school.  Dat betekent een week lang leuke workshops volgen. Samen met Floor had ik Nail Art, en dus konden wij drie uur lang met onze nagels bezig. Dat hield in: Lang nadenken over het ontwerp, nog langer nadenken over de kleuren en daarna in alle rust het plan uitvoeren. Kijk maar mee naar mijn resultaat.


Ik gebruikte drie paarse kleuren van Essence: 'No more drama' 'Dress for a moment' en 'Hypnotic Poison'. Ik gebruikte een spons om de kleuren te 'spongen', en ik moet nog steeds lachen om het gezicht dat de workshopleidster trok toen ik om een spons vroeg. Ze keek me aan alsof ik gek geworden was ;) Vervolgens heb ik stickertjes op mijn nagels geplakt, en klaar! Ik heb trouwens de lichtste en donkerste paars nu zelf ook gekocht, dus daarvan kunnen jullie swatches verwachten.



Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage