5/03/2011

Producten met een Yay!

Na het vorige artikel met producten die mij niet bevallen zijn, vandaag een lijst met producten waar ik wél tevreden over ben. Dit zijn producten die ik al vaker gekocht heb, of producten waarvan ik van plan ben ze nog een keer te kopen. Kijk mee naar mijn favo producten.






Als eerste de 'Dry Drops' van Essence. I love it! Mijn nagellak droogt er écht sneller door, en ook geeft hij een beschermend laagje. Ik gebruik geen topcoat meer, omdat nagellak bij mij veel langer blijft zitten zonder. Toch geeft Dry Drops mij een beschermd nagel gevoel. Ik heb dit product al een keer opnieuw gekocht, en nu is hij alweer halfleeg!



Dan 'The Falsies' van Maybelline. Ik denk dat veel mensen het met me eens zijn dat dit een top mascara is! Ik denk dat ik dit als mijn vaste mascara hou, hij is wel een beetje duur, maar voor eens in de 4 maanden heb ik er best €14 voor over!



De dagcrème van Idyl, waar ik laatst al een review over schreef. Hij beschermt mijn huid tegen de zon, ruikt lekker en helpt tegen droge plekjes. Ik ga hem zeker re-buyen.


En als laatste Trind nagellak. Goed dekkend, makkelijk op te brengen, leuke kleurtjes en blijft lang zitten. :) 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage