5/20/2011

Stem op mij, asjeblieft?

Hi Ladies,
Ik had het een beetje druk deze week, omdat er de Avond 4 Daagse was, waar ik elke avond geholpen heb. Mijn moeder zit in de organisatie, vandaar. En dan hadden we ook nog 5 proefwerken, die ik snelsnel moest leren. Nouja, ik ga verder niet zeuren, maar daarom zijn er niet echt veel artikelen van mij online gekomen. Misschien wel online gekomen, maar niet erg bijzondere ;) In ieder geval, ik heb een tijdje geleden meegedaan met een winactie op Wearefashion.com, waar je een waardebon van de webshop Sans-Online kunt winnen,
als je in ieder geval de meeste stemmen hebt. En ja, ik ga nu aan jullie vragen of je op me wil stemmen. Dat kan door hier te klikken, en vervolgens op 'Marjolein' te stemmen. Ik ben jullie eeuwig dankbaar :) Laat je even weten als je gestemd hebt?

Veel liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage