5/06/2011

Tag: 50 Things

Ik zag de tag 50 Random Things in my Room pas geleden nog op YouTube, en ik dacht: dat wil ik ook! Gewapend met mijn übercoole camera (ahum) wilde ik aan de slag, maar helaas begaf die übercoole camera het (lees: de batterij was leeg). Toen pakte ik het geliefde fototoestel erbij en ging maar wat plaatjes schieten, en daar is dit filmpje uitgerold. Ik heb geen idee of het precies 50 dingen zijn, maar in ieder geval wel heel veel!



Klik hier als je het filmpje niet kunt zien.

En ik ga niemand verplichten deze tag over te nemen, maar het mag natuurlijk altijd ;) En als je het gedaan hebt zou ik het leuk vinden als je hem ook aan mij liet zien (linkje over de mail o.i.d).

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

PS: ik heb een nieuwe bril! Was het jullie al opgevallen...?

nRelate Posts and Homepage