5/30/2011

Tag: Show Your Screen!



Van Marjolein kregen wij deze Tag, en ik besloot hem direct te gaan doen. De bedoeling van deze Tag is:
 - Je plaatst een printscreen van je bureaublad, ofwel het scherm waar je achtergrond en programma’s etc staan
- Je geeft een korte toelichting bij je achtergrond en de programma’s
- Je tagged een aantal mensen!



Mijn bureaublad ziet er zo uit:


De achtergrond is een plaatje die een keer op Miss Lipgloss stond, en ik hou erg van Cupcakes. Dus ik besloot hem op mijn achtergrond te doen ;) Verder heb ik aan programma's: Sims 2 Nachtleven, Huisdieren, H&M, Appartementsleven. Ik ben af en toe verslaafd aan Sims, maar vroeger deed ik het heel vaak. Verder gewoon de normale programma's zoals Word, Mail en Powerpoint. Dan heb ik nog Itunes (Iloveit) en Google Chrome, omdat ik dat veel handiger vind dan gewoon Internet Explorer. Het is vooral fijn bij reacties plaatsen op blogs, dan hoef je niet elke keer opnieuw je naam etc in te vullen. Verder heb ik nog Samsung Master voor mijn camera, Picasa en Youtube Download programmaatje.

En dan nu, ik tag:
Nina, Fleur&Dajana, Laura, Jessy en andere mensen die heb graag willen overnemen.
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage