5/01/2011

Vakantie!

Joepie, het is meivakantie! Morgen vertrek ik naar Noord Duitsland, bij de zee. Ik heb er echt heel veel zin in, en ik hoop dat het net zulk mooi weer wordt als met pasen vorig weekend. Als ik dan elke dag aan het strand ga liggen word ik vast wel een beetje bruin.


Het park waar wij naartoe gaan, ligt vlak bij Lübeck, een stad die als monument wordt gezien. Ik ben erg benieuwd. Ik heb even gegoogled, en vond winkels als H&M, Zara, C&A, Esprit en nog veel kleinere winkeltjes waarvan ik niet weet wat het is. Ik ga lekker los met shoppen, hoop ik ;) Ik had nog even gehoopt dat er een Kiko winkel in het stadje zou zitten, maar helaas. Dan moet ik maar even wachten tot het zomervakantie is, en wij naar Italië gaan.

Een oude toegangspoort in Lübeck. 

Shoppen, Zonnen, Lezen en Relaxen is wat ik ga doen. Ik ga als ik terug ben ook een verslagje maken denk ik. Ik weet nog niet of ik erg veel foto's ga maken, want ik ga vooral genieten en niks doen. Om dan van alles een foto te gaan maken is niks voor mij!


Allemaal een hele fijne vakantie!

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage