6/12/2011

Appie


Even een 'persoonlijk' artikel tussendoor. Ik ben namelijk aangenomen bij de Albert Heijn. Nu denk je: Had je gesolliciteerd dan? Ja! En wel bij meerdere dingen. Ik had eerst bij de ijssalon geprobeerd, waar ik niet werd aangenomen omdat ze iemand zochten die meer beschikbaar was, en examen kandidaten kwamen dichterbij. Daarna heb ik tegelijkertijd een sollicitatieformulier bij de Albert Heijn én de Super de Boer ingeleverd, maar de Albert Heijn was eerder met bellen (daarna belde de SdB) en ik had dat eigenlijk ook als voorkeur. En nu  ben ik er dus aangenomen. Ik ben zó blij! Ik ga eerst als vakkenvuller aan de slag, en als ik 16 ben mag ik achter de kassa. Joepiedepoepie. In de vakantie kan ik natuurlijk extra veel werken.

Verder zijn de normale schooldagen bijna op. Ik moet nu nog maar 7 normale dagen naar school, daarna is het toetsweek, maatschappelijke stage (moet ik nog regelen, weet iemand iets leuks?) en daarna een week vrij voor rapportbesprekingen. Ik ben wel heel blij dat ik eindelijk naar de bovenbouw ga. De klas is nu namelijk écht niet meer uit te houden, en ik heb zin om met een schone lei in de vierde in een nieuwe klas te komen :) Natuurlijk ga ik Floor wel heel erg missen als ik niet meer bij haar in de klas zit. Maar we blijven elkaar vast wel zien!

Heb jij een zomerjob of ander baantje? En heb je al vakantieplannen?


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage