6/28/2011

E.L.F. | Eyeliners


En daar zijn we weer met nog meer E.L.F producten, dit keer eyeliners. Eyeliner is toch wel iets wat vaak een look helemaal compleet maakt, en daarom kozen we allebei eentje, Marjolein de Liquid Eyeliner, en Floor de Wateproof Eyeliner. We waren erg benieuwd. 

Marjolein: 
Ik koos de Liquid Eyeliner in het zwart, omdat ik al een tijdje geen zwarte meer had, en er toch wel graag weer een wilde die me ook echt zou bevallen. Gelukkig komt deze eyeliner goed in de buurt. 
We beginnen met de verpakking. Ik vind het erg jammer dat E.L.F elke keer zo'n goedkoop-uitziende verpakking om het product doen, maarja, dat is hun keus. Als je dat ding eraf hebt gescheurd komt er een vrij normale eyeliner tevoorschijn. Zonder poespas, gewoon eyeliner. 


De eyeliner heeft een hard puntje die je kunt meebuigt tijdens het opbrengen. Ik vind het fijn werken, en je kunt heel dicht langs de wimperrand. De eyeliner is mooi zwart, en dekt ook in één keer goed. Hij droogt redelijk snel, maar van mij had het nog ietsje sneller gemogen. Je moet toch nog even voorzichtig zijn voor eventuele vlekken op je ooglid. 
Verder blijft de eyeliner goed zitten, maar hij is niet waterproof. Zolang je niet gaat zwemmen, douchen of door de regen fietsen moet hij denk ik de hele dag perfecto blijven zitten. 
Ik ben tevreden :D


Floor
Ik kreeg de kans om de Waterproof Eyeliner Pen in de kleur Plum te testen. Dit soort eyeliners kennen jullie allemaal wel: het is een soort stift, maar dan voor op je oog! Hij ziet er vrij simpel uit, gewoon zwart met zilveren letters erop. Wel heeft de huls een geinige vorm.























Dit soort stiftjes vind ik altijd wel handig, maar ze staan erom bekend dat ze vrij snel uitdrogen. Het stiftje is wel lekker dun, dus kan ik er in principe nauwkeurig mee werken. Het lukt alleen nog niet altijd om eyeliner helemaal in een strakke lijn te krijgen...
























Op het eerste gezicht zie ik een zwart puntje. Ik dacht eerst dat ik misschien de zwarte kleur had ontvangen in plaats van de paarse, maar toen ik nog een keer op de verpakking keek bleek het toch echt Plum te zijn. Nou hoopte ik natuurlijk dat de swatches wel paars zouden uitpakken, maar dit viel me toch wel heel erg tegen. Erg, heel erg donkerpaars kwam er op mijn hand terecht. Ik heb het daarna nog eens op mijn oog geprobeerd, en toen zag je al een iets meer paarse kleur. Maar nog steeds niet het resultaat wat ik wenste. Het was niet alleen bijna zwart, de eyeliner dekte ook niet helemaal goed. Jammer!
























Dan de test: is deze eyeliner echt waterproof? Een volmondige ja! Er kwam niks mee onder de kraan, en na een beetje wrijven kwam er vrij weinig van mijn hand af. Een punt voor E.L.F. Het eerste streepje heb ik de vorige dag gemaakt, en daarna heb ik er water overheen laten stromen en er over gewreven, en er dus ook mee geslapen. Het tweede streepje heb ik ook gisteren gemaakt, maar daar heb ik verder niks mee gedaan.
Ik ben aardig tevreden over de houdbaarheid. Hij is zeker waterproof, maar er toch makkelijk af te halen met make-up remover. Toch denk ik niet dat ik deze eyeliner vaak ga gebruiken, aangezien hij bijna zwart is, in plaats van paars. En zwarte eyeliners heb ik al genoeg.

























De eyeliners zijn beide €1 en te koop op www.eyeslipsface.nl

Liefs, Floor en Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage