6/25/2011

E.L.F | Luscious Liquid Lipstick


Van E.L.F. mochten wij weer een aantal producten ontvangen. En wat is er nou leuker dan lipgloss? Vandaag het eerste deel van de reviews: de Luscious Liquid Lipsticks.
 

Floor
De Liquid Lipstick heeft een handige applicator, die vrij hard is. Hiermee kun je heel makkelijk de lipstick aanbrengen. Als je aan de achterkant draait komt de lipstick via de applicator in kleine straaltjes eruit. Heel fijn is dat, want op die manier kun je lekker over je lippen blijven smeren om de lipstick goed te verdelen, zonder dat er een enorme laag op je lippen zit. 
De kleur die ik heb gekregen, 'Maple Sugar', leek op het eerste gezicht vrij bruin, maar uiteindelijk leek hij toch meer op mijn eigen lipkleur. Niet heel erg, aangezien ik er een mooie glans aan overhoud. Ik krijg een klein tintelent gevoel op mijn lippen van de mintgeur die eraan zit, maar het is zeker niet storend. Dit is niet een extreem langhoudende lipgloss, na een hapje en een drankje is hij er al weer bijna af.


Marjolein
Ik heb de kleur 'Bark', en die kleur is eigenlijk bijna gelijk aan mijn eigen lipkleur. Erg duidelijk zie je hem niet, maar toch vind ik de subtiele kleur op mijn lippen erg mooi. De lipgloss ruikt zoetig met een vlaag van munt erdoor. Even was ik bang dat deze lipgloss een tintelend gevoel ging geven, maar gelukkig is dat hierbij bij mij niet zo. Ik vind het applicatortje heel handig werken, met de scheve vorm kun je makkelijk alles aanbrengen. 

Mijn 'naakte' lippen.

Lippen met de Liquid Lipstick.

Zoals je ziet, qua kleur veschilt hij bijna niet van mijn eigen lippen, maar de lipstick geeft een erg mooie glans. De lipgloss blijft bij mij vrij lang zitten, maar met eten of drinken is hij wel foetsie. Ik ben erg tevreden over deze lipgloss, en voor €1 zou eigenlijk iedereen hem moeten kopen. ;) 
De lipstick is te koop op www.eyeslipsface.nl

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage