6/19/2011

Essence: @Holographic Eyeliners

Ik had nog niet zoveel goeds over de nieuwe Essence collectie gehoord, maar toch vond ik deze eyeliners wel erg mooi. Omdat ik niet kon kiezen nam ik ze gewoon allebei mee. De kleurtjes heten 'Blue Ray', een mooie diepblauwe/paarse kleur met subtiele glittertjes, en 'Prism@tic White', een witte kleur met een mooie parelmoer glans erover. Ze zijn zeker niet holografisch, maar de witte komt toch wel dicht in de buurt. Ach, wat maakt het ook uit, de kleurtjes zijn heel mooi! Kijk maar mee.



Aangebracht in één laagje.

Alleen al voor de potjes zou je voor deze eyeliners gaan toch? Ze zien er echt super chique uit, en het is heel handig dat ze zo'n lange dop hebben. Op die manier kun je de eyeliner heel makkelijk strak aanbrengen.






Als ik de eyeliner op heb gebracht, begint hij op de een of andere manier gigantisch te prikken in mijn oog. Gelukkig verdwijnt dat gevoel als hij is opgedroogt, wat vrij snel gaat voor een vloeibare eyeliner. In één laagje dekt de eyeliner al goed.

De eyeliners blijven ook goed zitten, de hele dag netjes op zijn plaats. Ze zijn niet waterproof, maar gaan dus ook zeker niet bij het minste al vegen. Ook al zijn ze niet holografisch, toch vind ik ze heel mooi en denk ik dat ik ze vaak ga pakken.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage