6/04/2011

Essence LE: 50's Girls Reloaded.


In juli komt Essence weer met een nieuwe Limited Edition, en dit keer eentje waarbij je mee wordt genomen in de tijd, naar de jaren 50. Essence zegt het volgende over de nieuwe collectie:
Essence neemt  je deze zomer mee terug in de tijd, naar de jaren 50! Met de nieuwe trend editie “50’s girls reloaded” nodigt Essence je uit op een retro-reis. Intens blauw en helder rood, gecombineerd met zachte goudtinten verzekeren je deze zomer van een flinke dosis maritieme flair. De schitterende retro-verpakkingen en het 50’s design doen denken aan de tijden van de petticoat, rock ‘n roll en stoere kerels met vetkuiven. Een ding is zeker: of nu je gaat varen of kiest voor een bezoekje aan de haven, met deze trendy collectie kom je in een opperbeste en stijlvolle zomerstemming!



De nieuwe Eye Pencils zijn bedoeld om in een oogopslag verliefd op je te worden. Het hart van je droomboy gaat sneller kloppen als hij in je omrande ogen kijkt. Adviesprijs €0,99

01, You're a heartbreaker

02, I'm a marine girl

03, Love me tender

Lippen om te zoen maak je met deze mooie lipsticks. Welke kleur je ook kiest, waar je ook bent, je lippen stralen in de 50's stijl. Adviesprijs €1,99



Mijn favorieten van deze LE zijn natuurlijk de nagellakjes. Deze nagellakjes zorgen voor een ultiem wow effect aan boord. De formules houden superlang en het effect is sensationeel. Adviesprijs €1,79.

01, Ahoy!

02, Back to the 50's

03, I'm a marine girl

04, Love me tender

05, You're a heartbreaker

De duo oogschaduws zijn geschikt voor een perfecte look op het schip. 

01, I'm a marine girl

02, You're a heartbreaker

03, Come on board captain


 Verder heb je ook nog oogschaduwkwastjes en een loose powder in deze collectie. Ik ben wel erg benieuwd, en ik denk dat ik vooral de nagellak en de oogschaduw ga inslaan. En jij? 


Liefs, Marjolein


(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage