6/10/2011

Ik ga stoppen...

... met sparen! Want na zo'n ongeveer 500 euro gespaard te hebben heb ik eindelijk genoeg geld binnengeharkt voor mijn grote liefde de Canon 550D. Hij mag dan wel tweedehands zijn, maar de meneer waar ik hem van gekocht heb is er zo zuinig mee geweest dat hij echt nog als nieuw is. Hij is ondertussen al een jaartje oud, maar hij begint weer een nieuw leven bij mij in mijn handen!
Ik ben echt zo blij. Als dat nog niet duidelijk was.























Yay voor cliché ik-plus-spiegel foto! :D

Ik heb al veel testshots gemaakt, dat wil zeggen dat ik zo maar wat in het rond schiet, haha. Bloemetjes, de tv, lampen, knutselspullen etc. Alles wat op mijn pad komt mag op de foto! Zelfs papa en mama (maar die ga ik lekker niet laten zien ;P). Alle foto's zijn onbewerkt trouwens.























55mm (maximaal bereik bij de kitlens) - 1/30 - f/5.6 - ISO 800 

De tv met Manual Focus geschoten. Ik vond de bokeh en de kleurtjes mooi :)























47mm - 1/100 - f/5.6 - ISO 100

Twee kaarsen in het avondlicht in de achtertuin.























37mm - 1/60 - f/4.5 - ISO 100

Een spaarpot-koe die ik ooit mijn broertje cadeau heb gedaan voor zijn verjaardag.























21mm - 1/50 - f/3.5 - ISO 100

Spreekt voor zich neem ik aan ;)

En zo gaan blogfoto's van mijn hand er van nu af aan uitzien (nou, zonder de stoelen dan ;)






















20mm - 1/400 - f/5 - ISO 800 (daar had ik hem nog op staan, oeps!)























55mm - 1/4000 (geen idee waarom hij dat zó hoog deed) - f/5.6 - ISO 800

De dikke kater van de achterburen.
























55mm - 1/320 - f/5.6 - ISO 1600 (het was al aardig donker en ik wilde testen hoeveel ruis hij bij deze stand zou hebben: bijna niks!)

Een lekkere grote beker chocolademelk avec slagroom. Jum!























55mm - 1/400 - f/5.6 - ISO 800

Een gek beeldje van mijn moeder. Waar zijn lichaam is weet ik niet.























36mm - 1/15 - f/5 - ISO 1600 
En tot slot nog zo'n cliché me-and-my-camera. Maar toch vind ik hem leuk :)

Nou, vanaf nu gaan mijn artikelen er heel anders uitzien. Althans, de foto's! Ik heb nog geen 'echte' productfoto's gemaakt, dus ik ben benieuwd. Misschien moet ik een klein studiootje aanschaffen...?

Liefs Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage