6/03/2011

Nivea Double Effect Oogmake-up Remover


Daar zijn we weer. Floor is nog steeds op vakantie, maar ik ben lekker thuis aan het bijkomen van drie dagen survivalkamp. Het was erg leuk, en erg zwaar. We hebben in totaal iets van 100 km gefietst, geklommen, vlot gevaren en een dropping gehad. We hebben ons lekker vermaakt dus. Maar nu wordt het weer tijd om een update op het blog te doen, namelijk deze oogmake-up remover van Nivea, die ik een tijdje geleden heb gekocht. Lees maar verder om te lezen wat ik ervan vind. 




Ik heb heel lang lopen twijfelen in de Kruidvat, maar dat ik een waterproof remover moest hebben, en dat ik géén olie wou was wat ik zeker wist. Toen viel mijn oog op deze versie van Nivea, en ik besloot hem gewoon mee te nemen. Thuis probeerde ik hem, en wow, wat een fijne!

De verpakking vind ik gewoon normaal, niet speciaal ofzo, maar wel duidelijk en je kunt direct zien hoe het product eruit ziet. Verder is het gewoon lekker Nivea!

Het is de bedoeling dat je het schud voor je het gaat gebruiken. Het blauwe laagje gaat dan mengen met het onderste laagje. En dat ziet er als volgt uit:

e

Ik had daarna maar een paar druppeltjes nodig om mijn oogmake-up eraf te halen. Ik gebruik altijd waterproof mascara, en dat ging er zonder moeite af! Nivea beweert dat het zelfs kan zonder te wrijven, maar dat is wel een beetje overdreven. Wat ik wel merk is dat er op mijn watje al heel veel zwart zit terwijl ik nog niet veel gewreven had, dus een beetje waarheid zit er wel in. Na een paar keer wrijven is alles weg. Waar ik voor vreesde was dat het heel olie-achtig zou zijn, maar dat is echt niet zo. Mijn huid rond de ogen is lekker zacht, en er irriteert niks. Ik ben blij met dit product!

Het enige nadeel is de prijs, hij is geloof ik €5,95. Ik kwam er later achter dat je net zoiets van Kruidvat eigen merk hebt, dus die neem ik de volgende keer. 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage