6/09/2011

Nivea Hydraterende Dagcrème

Ja, I'm finally back! Na dik een week niet geblogt te hebben heb ik er zin in om weer te beginnen. Vandaag een artikel wat jullie van mij gewend zijn: een gewone review, maar wel van een fijn product! Dit product heeft de lange naam Nivea Hydraterende Dagcrème (voor de normale tot gemengde huid) gekregen. De dagcrème belooft een frisse, gehydrateerde huid voor 24 lang (en laat je dan weer net nieuwe dagcrème op moeten smeren ;) Ook zit er SPF 8 in, wat natuurlijk erg van pas komt tijdens de zomer (maar nog steeds zonnebrandcrème smeren natuurlijk!).



Hm, ziet er niet heel spetterend uit, vind je niet? De verpakking zou me niet gelijk opvallen als ik in de winkel zou zoeken naar een dagcrème. Het ziet er erg simpel uit, misschien wel iets té. Ze hadden nog wel een leuk element aan de verpakking toe kunnen voegen, zoals bij de Young-lijn (bloemetjes). Nu ziet het er een beetje saai uit.
Het mag er dan wel niet toppie uitzien, maar de verpakking is wel erg handig. Het is een knijptube, wat ik dus erg fijn vind: geen gefriemel met je vingers in een potje!


De substantie van de crème is fijn: niet te dik en niet te dun. Het smeert lekker uit, en je hebt niet extreem veel nodig voor je hele gezicht (en misschien hals). Je moet wel eventjes wachten voordat de crème ingetrokken is, een paar minuten na het smeren voelt mijn huid fris, maar nog wel een beetje vet aan. Maar als het eenmaal ingetrokken is mijn huid glad en gehydrateerd.


























Ik vind deze crème gewoon fijn. Hij heeft geen bijzondere toevoegingen, hij doet gewoon wat hij moet doen (vind ik dan). Ik heb niet meer nodig dan een gehydrateerde en frisse huid!

Wat zoeken jullie in een dagcrème?
Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage