6/24/2011

Sans-Online bestelling Marjolein.


'Heb je dat nu alweer aan?' vroeg mijn moeder, en ja, ze had gelijk. Ik had al een hele tijd geen nieuwe kleren meer gekocht, en met de toetsweek heb ik ook niet echt veel tijd om naar de stad te gaan. Dan maar op internet bestellen. Ik kocht een topje en een tuniek bij Sans-Online. Kijk maar mee naar de aan-foto's.




Tuniek van Only. Tsja, ik vind hem wel leuk, maar ik ben nog niet heel erg overtuigd. Op internet zag hij er toch leuker uit. Maar ik denk dat ik gewoon even aan het ding moet wennen, want voor in de zomer met een korte broek is hij wel leuk. Edit: Ik ga hem terugsturen, ik kan er maar niet aan wennen. ;P  Op de foto valt hij mee, maar hij lijkt bij mij op een pyama. ;) Dan draag ik hem toch nooit en dat is ook wel een beetje zonde. 


En een top van Vila. En kijk eens wat er op het hoofd van de vrouw zit? 


Ik vind hem echt heel leuk, alleen schijnt hij wel een inieminibeetje door. Maar wat maakt het uit ;) 

Liefs, Marjolein

ps, Ja, dit artikel is een beetje gehaast getypt. Ik ken economie, maar Spaans ligt alweer op me te wachten. En dan moet ik ook nog werken bij de Appie vanmiddag, wat trouwens erg leuk is. Je snapt het vast wel. Heb jij ook toetsweek? 

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage