6/18/2011

Shoplog | zonder make-up!


Het leek net alsof ik in een no-buy zat: zo lang heb ik al niks meer gekocht. Maar dat was natuurlijk niet voor niets. Ik moest tenslotte sparen voor mijn camera! Gelukkig was ik niet totally blut, want gelukkig wilden mijn ouders ook nog een bijdrage leveren.
Ik heb het gevoel dat ik af ga dwalen, dus ik kom maar gelijk to the point: de spullen die ik heb gekocht. Het zijn  in totaal vier dingen (nog steeds niet veel dus), en dan is het nog niet eens allemaal voor mij. Morgen is het tenslotte ook vaderdag...

De Action is echt een coole winkel. Je vind er schoolspullen, nepbloemen en ander prul, en zo ook deze gave koptelefoon. Ik zocht er al een tijdje eentje omdat mijn vorige (die trouwens echt fijn was) kapot was gegaan. Ik vond deze er zo gaaf uitzien dat ik er eigenlijk geen moment over twijfelde of hij wel 'goed' zou zijn. En aangezien de prijs, 4 euro, maakte het me eigenlijk ook niet uit. Hij is wel lekker plasticky, maar ziet hij er niet supervet uit? En hij is ook nog eens roze... ;)
























Als tweede kocht ik een wegwerpcamera. Je zou wel denken: waarom koopt Floor een wegwerpcameraatje als ze zo'n toffe spiegelreflex heeft? Nou, veel uitleg is er niet echt nodig. Gewoon. Het is leuk, denk ik.
Nee, even serieus. Een wegwerpcamera is niet echt zielig. Het is eigenlijk heel leuk! Met een wegwerpcamera kun je vanalles doen. Als je erop googelt dan krijg je veel leuke dingen die je met je camera kunt doen. Dat leek mij ook wel vet, dus daarom kocht ik hem. Klinkt toch wel wat beter dan 'gewoon', denk ik zo. De camera kostte 3 euro.
























Het is misschien nog vroeg, maar de agenda's liggen al weer volop in de winkels. En het zou toch zonde zijn als jouw favoriete agenda al weer uitverkocht was! Verstand op nul en kopen maar, die agenda.
Ik heb gekozen voor de ELLEgirl agenda. Ik vond hem heel vrolijk en girly, en daar hou ik wel van. Het is heel wat anders dan mijn Hema agenda van dit jaar, maar een beetje afwisseling kan natuurlijk nooit kwaad. Ik kocht hem bij de Bruna en hij kostte €13,95 .


























































































Ik hou van mijn papa. Daarom vond ik dat hij wel een lekker geurtje verdiende! Het heet Red Matrix. Joah.

De camera deed hier raar...

Zoals je ziet: ik heb helemaal geen make-up gekocht! Al heel lang niet eigenlijk. De drang om te kopen is verdwenen :D Ik weet denk ik al waardoor dat komt: door het vele sparen en niks uitgeven...

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage