6/27/2011

Tag: Hoe kijk jij wanneer...?

Deze tag zag ik het eerst bij Gonny van Cherryfizz, en toen bij Janneke. En guess what? Nadat ik quasi-nonchalant had laten vallen dat ik hem ook graag wilde toen, werd ik stiekem ook nog even getagged. Is dat even boffen! Deze tag gaat vooral om gekke bekken trekken. Er verscheen al een glimlach op mijn gezicht toen ik Gonny en Janneke zag, en nu lach ik ook een beetje om mezelf. Ik ben tenslotte heel goed in gekke bekken, ahum ahum.

De 'bekken' bestaan uit acht categorieën, en ze zijn stuk voor stuk even leuk! Kan ik gelijk mijn gezichtsspieren trainen. Klik op de collage om hem groter te bekijken!



De categorieën zijn:
- Hé, hallo!
- Kom maar op!
- Sssjjtt, niet doorvertellen
- Hahahahahaha !!!
- Pfff, dat stinkt!
- Begin de dag met een lach
- Yééy, ik heb gewonnen!
- Nanananana!

En van deze meiden wil ik ook eens gekke bekken zien:
Marjolein
Suzanne
Evelien
Silke, omdat ze weer terug is :)
En last but not least, Laura

Laten jullie het even weten als jullie de tag geplaatst hebben?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage