6/07/2011

Welke Schoolagenda?

Oké, ik geef toe, het is nog een beetje vroeg, maar aan het eind van het schooljaar krijg ik altijd weer agenda-kriebels. Ik hou ervan om een nieuwe agenda te kopen, en die dan helemaal 'in te richten'. Maar nu zit ik in een dilemma: Ik weet niet welke ik moet kiezen! Ik heb drie agenda's die ik allemaal wel erg leuk vind. Maar welke vinden jullie het leukst? Trouwens, heb je een andere agenda die je ook leuk vind voor mij, dan hoor ik dat graag :)


De eerste is die van Blond Amsterdam. Hij is klein, wat erg handig is voor in mijn tas. De buitenkant vind ik erg leuk, en ook de binnenkant is vrolijk maar overzichtelijk. Wat een nadeel is, is dat hij snel kapot zou gaan als ik er dingen in ga plakken, maar misschien moet ik dat ook niet doen ;)





De tweede is eentje van de Hema, die ik dit jaar eigenlijk ook heb. Ik vind de ringband erg handig, en ook zitten er hoesjes in waar je foto's in kunt doen. Ik vind hem wel erg leuk, en hij gaat niet kapot. Ook is hij goedkoop. Maar misschien wil ik ook wel een iets leukere.. 

En dan als laatste een Converse agenda. Tsja, ik vind de buitenkant erg leuk, en ook de binnenkant is wel leuk, maar hij is wel een beetje groot en dik. Ook heb ik bij andere mensen gezien die een Converse agenda hadden, dat hij erg snel kapot gaat. 

Liefs, Marjolein

Heb jij ook al kriebels? En welke agenda wil jij graag kopen?

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage