6/23/2011

Wij gaan ook aan de eReader.

Heel lang leek het vanzelfsprekend om een boek op papier te lezen. We waren tenslotte niet anders gewend. Maar nu zijn er eReaders: een gadget waarop je honderden boeken (en misschien wel mp3's) kunt zetten, zonder dat je al dat gewicht meesleept. En tsja, als je zoveel van lezen houdt zoals ik (hoewel ik even een lange adempauze had genomen) wordt dat sjouwen met boeken het je rug op een gegeven moment fataal. Zo ook de mijne. Het leek mijn vader en mij een goede oplossing om dus ook zo'n tabletje aan te schaffen. En niet zo maar één, nee. Het is de BeBook NEO. Mét WiFi, omg.

Photobucket

Tsja, wat kan deze eReader nog meer behalve voor boek spelen? Er kunnen mp3-tjes op (dus ook luisterboeken!). Hij heeft touchscreen, en je kunt er 'notes' op maken. Weet nog niet helemaal wat dat inhoudt, maar daar zal ik snel genoeg achterkomen. En zoals ik net al meldde, heeft dit ding ook nog eens WiFi. Ik kan dus gewoon even op Sweethippos spieken als ik dat wil! Eigenlijk is het bedoeld om gelijk vanaf je eReader eBooks te kunnen downloaden. Handig toch?

Photobucket

Wat een beetje jammer is, is dat dit ding eerst 12 uur opgeladen moet worden voor de eerste keer gebruik. Bummer! Ik wil gelijk kunnen lezen! Maar ik moet geduldig zijn, ook later: mijn vader wil hem natuurlijk ook nog gebruiken ;)

What do you prefer: een 'echt' boek of een eReader?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage