7/26/2011

2 Looks à la Sleek Original

Het Sleek Original Palette waarvan ik jullie de swatches al liet zien behoort nu tot een van mijn favoriete make-up producten. Elke ochtend weer opnieuw probeer ik iets nieuws met dit (of het Oh So Special palette) te brouwen. Hierbij laat ik jullie twee van mijn brouwsels zien.


Ik kijk sloom op de bovenste foto, maar als je dat achterwege laat zie je veel groen. Ik gebruikte voor deze look de rechter vier kleuren van het Original Palette. Dit zijn twee legergroene tinten, een bruine en een zeegroene. Ook gebruikte ik de lichtgele kleur in mijn binnenste ooghoek. 


Alle kleuren heb ik een beetje door elkaar gemengd. Ik was op het moment van de ooglook tevreden, maar nu ik hem terugzie valt hij me een beetje tegen. Maar van slechte ervaringen leer je juist weer toch? 



Paars is toch wel een van mijn favoriete kleuren. Daarom gebruikte ik in deze ooglook de mooie paarse kleur van het Original Palette, en verder nog de donkerste roze tint in de binnenste ooghoek en donkerblauw in mijn crease. Alles lekker blenden en klaar. Deze look vind ik wel mooi, jammer dat ik een beetje een hangend ooglid heb waardoor je de look niet goed ziet. En oja, voor beide looks gebruik ik Maybelline 'The Falsies' mascara. Een vrij dikke laag, want dat vind ik bij donkerder kleuren mooi. 

Welke ooglook vind jij het mooist? 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage