7/05/2011

Binnenkort van mij..


..Deze LG C300 :D Ik ben al een tijdje op zoek naar een mobiel, en toen ik deze zag bij mijn vroegere buurjongen was ik verkocht. Ik heb hem gister besteld, dus hopelijk heb ik hem vandaag of morgen al. Ik ben ontzettend benieuwd! Kijk even mee naar de specificaties van dit schatje.


  • 2 Mp camera, niet erg veel, maar meer heb ik niet nodig voor een mobielcameraatje.
  • Qwerty  toetsenbordje, o wat lijkt me dat ontzettend fijn! Ik denk dat het wel even wennen en zoeken wordt tijdens het smsen, maar als ik gewend ben..
  • FM-radio, jippie ;D
  • Mp3- speler
  • Bluetooth
En dan is hij ook nog eens enorm licht! Ik ga jullie zeker op de hoogte houden, zodra ik hem heb en er een oordeel over gevormd heb verschijnt die uiteraard op Sweethippo's! 

What do you think? 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage