7/21/2011

China Glaze | Crackle Glaze Black

Wat? Alwéér een lakje van China Glaze? Ja, dat gebeurt er bij mij als ik de bestelling van de gewonnen €30 euro bij Enchantra plaats. Ik wilde al heel lang een Crackle lakje, maar bij de Kruidvat in het dorp hebben ze geen Essence Crackle, en het kwam er steeds niet van om naar de stad te gaan. En het voelt nu ook wel goed dat ik een Crackle versie van China Glaze heb, die misschien wel iets beter is. Waar wachten we op? Kijk maar mee naar de swatches van deze Crackle nagellak op twee  verschillende basislakken.



Hier draag ik de Crackle over 'Electric Pineapple' van China Glaze. 

China Glaze heeft enorme nagellakpotjes met 15 ml. Zo ook de 'Crackle Glaze'. Ik kan dus lekker vooruit met deze nagellak, en stiekem mijn zusje ook, want ook zij wil over elke nagellak deze Crackle. Deze Crackle Glaze kost net als de andere China Glaze lakjes €6,95. Op zich vrij prijzig, maar daartegenover staat de kwaliteit. 

Hier draag ik de Crackle over 'Let me in pink' van Essence You Rock. 

Je begint met het opbrengen van een basislak. Dit kan elke kleur zijn die je maar wilt. Ik koos eerst voor stoer groen/geel en daarna voor schattig roze. Als de basislak volledig gedroogd is kan het Cracken beginnen. Je brengt een gewone laag over de basislak heen, en dan begint de nagellak te scheuren en krijg je het effect van de Crackle nagellak. Ik vind het heel leuk dat elke nagel op deze manier anders en tegelijk hetzelfde is. Het is niet te voorspellen hoe de lak gaat Cracken, en soms krijg ik niet het gewenste effect. 

Ik heb niet echt het idee hoelang de Crackle nagellak blijft zitten, maar het hangt een beetje van de basislak af. Als die gaat chippen, chipt de Crackle Glaze vrolijk mee. Met een extra topcoat blijft hij wel langer zitten. 

Ik ben blij! Ik  denk dat ik aan het begin over elke nagellak deze aan ga brengen. Het is toch een beetje proberen over welke kleuren hij het mooist staat. 

Heb jij een Crackle nagellak en in welke kleur?

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage