7/17/2011

China Glaze | Electric Pineapple

OMG, mijn allereerste China Glaze lakje. Ik kon natuurlijk niet €30 winnen voor een webshop waar ze China Glaze verkopen, en geen lakje scoren. En ja, ik ben er erg tevreden mee. Ook snap ik nu wel waarom iedereen hier altijd zo enthousiast over is. Ik ben besmet met het China Glaze virus, en wil meer!

Een felgroen kleurtje, wow. Ik had even gedacht dat het toch niks voor mij was, maar het tegendeel werd bewezen toen ik het kwastje over mijn nagel haalde. Wat een geweldige kleur! Ik kan niet anders dan enthousiast zijn. Hij is vrolijk, zomers, en bijzonder.

De lak dekt in twee laagjes, en droogt echt supersupersnel! Ik was wel even verbaasd toen ik voorzichtig mijn nagel testte en hij al gewoon droog was. Verder blijft hij goed en lang zitten. Dat is voor mij best bijzonder, want meestal kan ik na een dag al nagellak van mijn nagel trekken. Deze bleef 3 dagen perfect zitten, tot ik moest werken bij de Albert Heijn. Dozen openscheuren is nou eenmaal een hel voor mijn nagels, maar leuk is het wel. 



Liefs, Marjolein 
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage