7/03/2011

E.L.F. | Nailpolish Royal Purple

Ook deze nagellak kreeg ik van E.L.F. Ik hou erg van paars, en al helemaal van paarse nagellak. Mijn hart maakte dan ook een sprongetje toen ik deze nagellak zag, en bijna direct smeerde ik hem op mijn nagels. Kijk mee voor het resultaat.


Jaja, de kleur is zeker mooi! De naam vind ik ook erg toepasselijk: 'Royal Purple'. Toen ik begon met hem opsmeren viel het me direct op dat hij erg stroperig lakt. Vervelend, want daardoor zou ik hem minder snel grijpen. Vooral het eerste laagje gaat moeizaam, de tweede is al beter. De lak is na twee laagjes wel helemaal dekkend. Ik vind het wel echt een nadeel dat hij niet fijn lakt.



Op de kleur is niets aan te merken, gewoon mooi! En dan, hoe lang blijft deze zitten? Niet lang, ongeveer een dag. Jammer vind ik dat, want ik had liever wat langer genoten van deze schoonheid.

De lak is €1 en te koop op www.eyeslipsface.nl

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage