7/30/2011

Essence | Stay With Me Lipgloss

Boven: Trendsetter, beneden: Candy Bar

Lipgloss, ik was er nooit erg fan van. Het plakte, 'stond me niet' en je moet het de hele dag opnieuw smeren. Een tijdje geleden liet ik mijn haar nog korter knippen, toen de kapster zei: 'Ik denk dat het ook erg mooi staat als je je ogen rustig houdt en een felle lipgloss opdoet'. Zo probeerde ik een felle lipgloss van mijn moeder, en wow, dat vond ik wel mooi! Elke keer eentje lenen is niet zo handig, dus na 10 keer met deze lipglossjes in mijn hand gestaan te hebben nam ik ze eindelijk mee. Ik ging voor twee kleuren, een koraalkleur 'Candy Bar' en een felroze 'Trendsetter'. Voor  swatches en de review lees je verder. 




De lipgloss zit in leuke 'flesjes' met een smalle dop. Het kwastje heeft een soort 'achtvorm'. Heel handig, want als je het smalle gedeelte op de bolling van je lip legt kun je heel gemakkelijk de lipgloss over je hele lip krijgen. Kwastje en verpakking: top! 

De lipgloss kost €1,99, wat niet duur is. Ik nam er daardoor ook gelijk twee mee, en wie weet koop ik binnenkort nog een paar... 


Candy Bar: Hij dekt goed, wat me eigenlijk verbaasde voor zo'n lichte kleur. Eigenlijk heb je maar een laagje lipgloss nodig. Sorry voor mijn rare smoel op de foto. 



Trendsetter: Deze dekt ook goed, maar zoals je ziet gaat de gloss wel een beetje in de lijntjes zitten. Dat maakt hem niet minder mooi, ik blijf hem maar smeren. 

Een voordeel aan deze lipglossjes is dat hij niet plakt, uitdroogt of kriebelt. Je voelt hem bijna niet! Ook blijft hij redelijk lang zitten, zo'n 3 uur. Als hij bijna weg is zie je de kleur nog wel een beetje op je lippen zitten. Als een soort 'nakleur'. 

Eigenlijk vind ik geen nadeel aan deze lipgloss, dit is dus echt een aanrader! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage