7/12/2011

Mijn Creatieve Mind

Vakantie en alleen thuis zijn brengt af en toe wat verveling met zich mee. Gelukkig voor mij heb ik een hele stapel tijdschriften (vooral CosmoGirl's) waar ik af en toe een flinke lading plaatjes uitknip. Het hele huis heb ik afgezocht naar spullen die ik kon gebruiken voor een leuk 'Stijlboek'/'Inspiratieboek'. Muziekpapier, lijm, stiften en natuurlijk heel veel plaatjes, teksten en quotes later is dit het resultaat.

Op deze bladzijde ben ik het meest trots. De tekst van een liedje van één van mijn favoriete artiesten (Rihanna) gecombineerd met een vrolijk plaatje. Dit geeft wel een beetje weer hoe ik ben denk ik.



Ik besloot om in dit 'Inspiratieboek' alleen maar vrolijke dingen te plakken, of in ieder geval waar ik vrolijk van word. En nagellak is wel iets waar ik blij van word. Gekleurde nagels is toch iets heel leuks? Ik heb hier gewoon wat random nagellakplaatjes erin geplakt. 


Hier heb ik een kaartje gebruikt die ik een keer van iemand gekregen heb. Ik geloof dat het kaartje uit Noorwegen komt. Ook heb ik wat postzegels van oude kaartjes geknipt, en ik moest er aan denken dat dit alles zegmaar voor de hele wereld staat. Postzegels van overal vandaan, een kaartje.. En dan vond ik deze tekst wel toepasselijk. 

Oké, deze vind ik ook wel errug leuk geworden! Dit meisje komt uit een fotoshoot van de Cosmogirl, waar ik direct een soort vrijheidsgevoel bij kreeg. En weer heb ik een stuk uit 'Please Don't Stop The Music' gebruikt. 

Hebben jullie ook zo'n inspiratieboek? Zoja, het zou leuk zijn als je ons wat plaatjes daarvan stuurt ;D
Vinden jullie zoiets leuk om te zien? 

Liefs, Marjolein 

nRelate Posts and Homepage