7/09/2011

Nieuwe speeltjes...?

Ik ben nooit echt een verzamelaar geweest. Maar nu ineens beginnen de kriebeltjes te komen. Donderdag heb ik samen met Marjolein stage gelopen bij een kringloopwinkel. Wat een spullen! Van elpee's tot bankstellen tot shampoo (ja, echt!), ze hadden er vanalles. Toen we even pauze hadden gingen we natuurlijk even rondsnuffelen. En wat zag ik dáár nou?

Zo ging het ongeveer.
Omfg, wat cool. Wat gaaf. Wat práchtig! Een cameraatje. Zo zielig met zijn stickertje op zijn schouder. Vooral omdat er €2,50 opstaat. No way, twee vijftig! Ik moet hem hebben. Maar shit, ik heb maar één vijftig.  
F: 'Marjo, kom eens! Check dit. Ja, cool hé? Maar ik heb niet genoeg.' 
M: 'Oké, ik schiet wel voor!´
F: ´Thanks, je bent de beste.´ en ik vloog haar om de hals en samen zweefden we de schuifdeuren van de winkel uit. 

Oké, back to earth. Ik denk dat je zelf wel kunt bedenken wat waar is van dit verhaal, maar het gaat erom dat ik een cool analoog cameraatje heb gescoord. En hij is perfect. Want hij ziet er echt awesome uit, and it works!

Er is alleen een ding wat jammer is. En dat komt door mijn mama.
Ma:´Oh, wat een leuk ding. Zo één heb ik er ook gehad.´
F:´Echt?'
Ma: 'Ja. Volgens mij ligt hij nog op zolder.'
Omfg, mam. Waarom heb je dat nooit eerder gezegd?! Je snapt wel wat er daarna gebeurde. Maar ik zal het toch nog even precies vertellen. Het is heel simpel: ik ging met twee treden tegelijk de trap op, en zag daar gelijk het allerstoffigste hoesje die ik van mijn hele leven heb gezien liggen. Omfg x2, wát een stof! Het liefst zou ik dat hoesje meteen aan flarden gescheurd hebben (maar dat hoefde eigenlijk al niet meer, zo vergaan was dat ding) . Maar nee, nog tamelijk rustig ging ik nu tree voor tree de trap af, en pas toen ik beneden was maakte ik het hoesje open. Eh, hoezo deezjavuu?! Nu heb ik twee schatjes. Mama is het daar niet helemaal mee eens ('Het betekent niet dat hij nu van jou is hoor, bliebluublaa') maar I don't give a shit!
Mijn nieuwe oude Mamiya (want zo heet 'ie) en mijn nieuwe oude Canon en ik zijn nu beste maatjes. Daarom wat pics waarop je kunt zien dat het love at first sight is!

My new accessory.

My new accessory III

My new accessory II

Zucht, de liefde spat ervan af. Begrijp je nu waarom ik de verzamelkoorts te pakken heb? Ik wil meer, meer, méér! En ik hou ook nog wel van jou hoor mama.

Verzamel jij iets, en zo ja, wat?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage