7/10/2011

NOTD || Catrice: Dirty Berry

Al een tijd lang had ik geen nagellak meer gekocht. Toen ik gister in de Kruidvat was kon ik het niet laten, twee Catrice lakjes nam ik mee, waaronder deze prachtige 'Dirty Berry'. Ik weet dat jullie waarschijnlijk al doodgegooid zijn met swatches van deze kleur, maar het is geen straf om hier nog even naar te kijken toch? Kijk maar mee.



De kleur is paarsblauw met een holografische glitter erdoor. Omdat ik hem al op zoveel blogs voorbij had zien komen MOEST ik hem gewoon ook hebben. Hij lakt heel fijn, in twee lagen is hij goed gedekt. Hij is niet te dik of te dun, gewoon precies goed.



Hierboven zie je duidelijk de glitter. 
Als ik mijn handen nu in de zon hou komt de holografische glitter mooi uit. I love it! Heb jij 'Dirty Berry' al gescoord? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage