7/23/2011

NOTD | Catrice: Iron Mermaiden


Dit lakje heeft de leuke naam 'Iron Mermaiden' gekregen. En deze zeemeermin is wel heel bijzonder vind ik. In het potje zie je al duidelijk dat de lak eigenlijk twee kleurtjes heeft, en als ik nu mijn handen beweeg verandert de kleur van mijn nagels constant. I like, do you like it too? 



Met de kleur is dus niks mis, en met de prijs ook niet, aangezien dit schatje net als we gewend zijn van Catrice slechts €2,50 kost. Toen ik het eerste laagje opbracht schrok ik toch wel even van de dekking, hij was toen nog zo doorzictig als wat. Na het tweede laagje werd het al beter, maar pas na het derde laagje was hij volledig gedekt. Dit is een nadeel voor de droogtijd, want hoe meer laagjes, hoe langer hij moet drogen. Na 2 uur was het nog niet volledig gedroogd, waardoor het dus allemaal vingerafdrukken, krassen en chips opzaten van het stofzuigen, tafel dekken en weet ik veel wat. Aargh. Ik moest echt de neiging onderdrukken om het direct eraf te halen. Maar de kleur blijft mooi! 



Je ziet in de nagellak duidelijk de strepen van het kwastje nog, wat ik niet heel storend, maar wel een beetje jammer vind. Verder blijft deze nagellak wel oké zitten. Ongeveer 2 dagen als je een topcoat aanbrengt. 






Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage