7/27/2011

Schoolstuff 2011/2012

De vakantie is nog maar twee weken begonnen, en nu al heb ik alle schoolspullen voor het volgende schooljaar alweer in huis. Het is toch altijd iets wat enorm kriebelt bij mij! Bovendien ga ik pas de laatste drie weken op vakantie, waardoor het in ieder geval voor die tijd moest. En toen ik toch de V&D in liep, bedacht ik me dat ik direct kon inslaan. Ik heb niet zoveel als mijn zusje (aankomende brugger), omdat ik de meeste spullen nog had. Maar kaftpapier, een agenda en schriften zijn ook heel leuk om te kopen toch?



Ik begin met mijn agenda. Ik vroeg jullie welke jullie het leukst vonden, de meesten vonden de Blond agenda het leukst. Ik uiteindelijk ook, en daarom ben ik ook voor die gegaan. Het kan me niet schelen dat hij duurder was of dat je hem niet goed kan pimpen, het is gewoon een heel erge 'Marjolein-agenda'.



Hele leuke en vrolijke pagina's. :D Ook af en toe een onzinpagina, zoals hierboven een pagina met hoeden. Ik weet wel wat ik daar mee ga doen.. Inkleuren! 


Ik kocht simpele V&D schriften, die in een 10pack zaten. Deze zijn lekker goedkoop en fijn. Bovendien blijven schriften bij mij nooit netjes, lekker onderkliederen is mijn hobby.


KABOUTERS! Vorig jaar had ik ook al schriftjes van Love Therapy, en ik vind kabouters zó leuk! En oja, het papier knispert zo leuk als hij vol is.. ;) 


En mijn wiskundeschriften. Twee normale en eentje met bloemetjes. Nu alleen nog een grafische rekenmachine en dan kan ik bepakt en bezakt aan de bovenbouw beginnen. Ik wil mijn klas zo graag weten, maar ik moet geduld hebben.. 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage