7/04/2011

Shoplog | H&M en Sans-Online


Een tijdje geleden had ik bij Marieke een tegoedbon van 25 euro voor Sans-Online gewonnen. Ik natuurlijk superblij, want ik had er al veel lovends over gehoord. Maar eenmaal bij de shop 'aangekomen' viel het me toch wat tegen. Waarschijnlijk had ik er gewoon teveel van verwacht. Maar ik had er toch wat dingen uitgepikt die ik toch wel leuk vond. Wil je weten wat? Lees dan gauw verder.

Ik ging met drie items 'de deur uit'. Een lang t-shirt, een gestreept hemdje en een t-shirt met een print erop.
Het lange t-shirt is een echte basic. Geen print, en geen poespas. Leuk voor onder een blazer! De kleur is een beetje grijsbruin, heel mooi vind ik zelf.


Als tweede het gestreepte hemdje. Deze is wat korter dan ik gewend ben, hij kruipt wat sneller omhoog. Hij past zeker weten, maar moet er wel op letten dat mijn blote buik niet te zien is.


Als laatste bestelde ik dit t-shirt. Ik moet zeggen dat hij er veel leuker uitzag op de website dan in real life. De kleur is anders dan ik verwachtte, en de print trouwens ook. Jammer! Ik heb hem daarom ook teruggestuurd.

























Maar dat was niet alles wat ik bestelde. Omdat het bikiniseizoen weer aangebroken is (ahum, it shows...) moest ik weer een nieuwe bikini scoren. Die ik vorig jaar had gekocht vond ik nog wel leuk, maar het is nog leuker om elk jaar weer een andere te shoppen. Weer scoorde ik goed bij H&M. Op de één of andere manier hebben ze daar altijd hele leuke!


Ik heb drie 'stukjes' besteld. Twee topjes en een broekje. Ik vind het altijd wel leuk om te combineren! Het eerste topje is gewoon mooi effen donkerblauw halter exemplaar. Op het broekje is een leuk bloemenprintje gedrukt.


Het tweede topje 'hoort' bij het broekje zoals je ziet. Het is verder hetzelfde model als de eerste, maar dan met hetzelfde bloemenprintje.
























Hebben jullie al veel gezomershopt?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage