7/15/2011

Sleek | Oh So Special Palette

Een tijdje geleden won ik bij Fleur en Dajana €30, te besteden bij Enchantra. Je kunt je misschien voorstellen dat ik bij het idee van zoveel gratis make-up helemaal wild werd? Na lang twijfelen en wisselen van winkelmandje-inhoud kocht ik onder andere het 'Oh So Special' palette van Sleek Cosmetics is het tweede Sleek palette van mij, ook heb ik het 'Sparkle Palette' en binnenkort krijgen jullie ook het 'Original Palette' te zien, want die bestelde ik ook. Back to the topic, dit palette dus. Ik moest hem hebben, omdat het tenslotte een LE is, dus als ik hem nu niet bestelde.. De kleurtjes verschillen van erg naturel tot donkere avondkleuren.


Ook dit palette zit in het 'bekende zwart matte doosje' van Sleek. 12 prachtige kleurtjes zitten in het doosje, en ook zit er een spiegeltje bij waarin je direct kunt checken of je make-up nog goed zit. Handig voor bijvoorbeeld op vakantie (want dit palette gaat écht wel mee, moet alleen nog even kijken hoe ik dat veilig kan doen..) of als er even geen spiegel in de buurt is. 


Bovenste rij: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate
Onderste rij: Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir

Alle kleurtjes van dit palette hebben een naam. Ik 'betaalde' voor dit palette €7,25.

Laat ik beginnen met de swatches!



Bow: Een witte, matte oogschaduw.
Organza: Roze/Gouden oogschaduw met een metallic glans.
Ribbon: Roze, matte oogschaduw. 
Pamper: lichtroze, matte oogschaduw. 
Gateau: Lichtroze oogschaduw met een gouden glans. 
The Mail: Een lichtbruine, foundationachtige kleur. 


(Sorry voor de niet scherpe foto, mijn camera was chagerijnig) 

Gift Basket: Bronzen tint met shimmer. 
Glitz: Een donkerblauwe kleur met shimmer. 
Celebrate: Donkerpaarse kleur met shimmer. 
Boxed: Donkerbruine, matte oogschaduw. 
Wrapped Up: Donkerpaarse, matte oogschaduw. 
Noir: Zegt de naam niet al genoeg? 

Ik ben heel heel blij met dit palette, en ik denk dat ik hier wel even mee vooruit kan op gebied van ooglooks. Bereid je maar alvast voor op wat meer EOTD's van mijn kant.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage