7/24/2011

Sleek Original Palette

Dit palette heb ik nu sinds zo'n twee weken, ik kreeg hem tegelijk met het Oh So Special palette. Allebei prachtige palettes, maar het Original palette springt er in mijn ogen iets meer uit. Het is gewoon makkelijker om er een look mee te maken, door alle vrolijke kleurtjes. Ik heb al een artikel klaarstaan met twee looks, dus die zien jullie over een paar dagen verschijnen. Het is elke ochtend weer een feest om mijn ogen op te maken!





Het palette bevat zoals we gewend zijn een dubbel applicatortje, die ik niet gebruik, en een spiegeltje. Het Original Palette heeft vrolijke kleuren en stoerdere legerachtige kleuren. Ik vind de combinatie van alle kleurtjes bij elkaar heel  leuk, en eigenlijk past alles ook wel bij elkaar. En zoals altijd is de pigmentatie ook weer top! Let's take a look at the swatches. 

De linker helft: 

De bovenste rij van de linker helft: 


De onderste rij van de linker helft:

De rechter helft: 


De bovenste rij van de rechter helft:


De onderste rij van de rechter helft: 



Zoals je ziet, een erg goede pigmentatie en mooie kleuren. Ik vind vooral de paarse kleur erg mooi, en ook de groene en bruine kleuren vind ik samen een erg mooie combinatie (deze kleuren zie je ook terug in een ooglook binnenkort). Wat wel grappig is is dat de oogschaduw zo goed als waterproof is. Ik swatchte de kleuren op mijn arm voor het douchen, en onder de douche besefte ik me dat ze er nog helemaal opzaten. Na schrobben met een washandje waren ze weg. Een regenbui overleeft de oogschaduw waarschijnlijk wel.

I love the palette, en ik denk dat ik hem nog veel ga gebruiken! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage