7/21/2011

Tag: Sunshine Award


Zomer, zonneschijn, het hoort allemaal bij deze periode. Normaal gesproken in ieder geval, want nu is het maar grijs, grauw en nat in Nederland. Gelukkig gaat het Taggen gewoon door, en van Nina kreeg ik deze 'Sunshine Award'. 

De regels:
♥ Bedank de persoon van wie je deze tag hebt gekregen.
♥ Maak een post over de tag.
♥ Beantwoord de 10 vragen.
♥ Geef deze tag door aan 10 mensen waar van jij vindt dat ze het verdienen. 


Laat ik dus maar beginnen met Nina heel erg bedanken. Ik hou van tag's, dus was ook heel blij toen ik mijn naam zag staan. Thanks! 

En nu de antwoorden voor de vragen.



1. Wat is je favoriete kleur? 
Wow, dat is wel moeilijk eigenlijk. Ik ben een kleurenmens, maar bij andere dingen wil ik juist weer rustige kleuren. Als kleur zelf vind ik paars erg mooi, voor kleren lichtroze, groenig en grijs en voor nagellak alles wel. Echt een antwoord is dit niet, maar ik kan gewoon niet kiezen. Vroeger was het natuurlijk roze! 

2. Wat is je favoriete dier? (Huisdier, boerderijdier, wilddier)
Wow, het doet me toch even sterk aan een vriendenboekje van vroeger denken ;) 
Mijn favoriete huisdier is sowieso een kat. Ik heb zelf twee lieve schattige katten, dus deze vraag was makkelijk. 
Mijn favoriete boerderijdier is echt een koe!
Mijn favoriete wilde dier varieert van een dolfijn naar een giraffe naar een aap naar een tijger. Ik weet het niet. 

3. Wat is je favoriete nummer? 
Op dit moment 'Moves like jagger - Maroon 5 ft. Christina Aguilera' en 'Plage - Crystal Fighters'. Het verschilt wel heel erg, en met de zomer in mijn kop kies ik toch voor lekkere dansnummers en vrolijke liedjes. 

4. Welke parfum draag je graag? 
Ik heb niet heel veel parfums, maar draag het toch bijna elke dag. Meestal ga ik voor 'Floral Dream' van Adidas. Die is zo lekker bloemig, fris en gewoon heel lekker! 

5. Is er iets wat je altijd bij je draagt en wat bij je past?
Eehm, nee. Vroeger droeg ik altijd een kettinkje met een turnstertje en een dwarsfluitje. Maar nu ik het typ, ik heb wel altijd een ring om die ik voor mijn verjaardag kreeg. Ik draag hem nu al ongeveer anderhalfjaar. Hij past wel een beetje bij me ja. 

6. Wat is je passie? 
Eeeeeeehm...
Ik denk bloggen, dwarsfluiten. Allemaal cliché dingen die je in een vriendenboekje bij je hobby zet. Sinds ik een nieuwe dwarsfluitdocente heb ga ik er weer helemaal voor en geniet ik er ook echt van. Dus wel een beetje een passie ja. En bloggen of course, ik wil jullie allemaal blij maken met een leuk artikeltje, en daar word ik weer blij van.



7. Cadeaus geven of krijgen?
Iedereen die hier niet dit antwoord op geeft is gek: KRIJGEN NATUURLIJK! Papier eraf scheuren en even kind voelen met hetgene wat je hebt gekregen. Verjaardagen zijn dan ook mijn favoriete dagen ;D
Hoewel geven natuurlijk ook wel leuk is, precies uitzoeken wat er bij iemand past.

8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Het Sleek Original Palette (Die ik trouwens nog steeds moet swatchen) samen met het Sleek Oh So  Special Palette want daarmee heb ik mijn zusje opgemaakt. 

9. Wat is je favoriete dag van de week? 
Vrijdagen! Het is het begin van het weekend, lekker eten, koopavond, later naar bed. Ik voel me altijd helemaal relaxed op een vrijdag. 

10. Draag je nu nagellak? 
Nouja een beetje, ik heb een Golden Rose flakie op mijn naakte nagels gesmeerd. Ik had even geen zin en tijd om uitgebreid te lakken. Maar morgen zijn ze weer aan de beurt! 

En nu ga ik mensen taggen!

8...
9...
10... 

Zoals je ziet, ik kan echt niet meer mensen bedenken. Dus voel je vrij om hem over te nemen als je vindt dat je hem verdient! Laat even bij de reacties weten als je hem hebt overgenomen.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage