8/26/2011

Catrice LE | Bohemia

In oktober heeft Catrice weer een leuke LE voor ons in petto! Deze Limited Edition heeft de naam 'Bohemia' gekregen en vertaalt de new bohemian stijl uit de nationale modesteden naar het hier en nu. Tof of niet?!

Sorry voor deze überlelijke collage, GIMP wou echt niet meewerken! :(



Consumentenadviesprijs € 3,79


Deze lipgloss zorgt voor een suptiele glans die de lippen voller maakt en is de perfecte keuze voor de new bohemian stijl! Ik vind vooral de oranje kleur er supergaaf uitzien, wie weet scoor ik deze nog.



Consumentenadviesprijs € 2,79


De kleuren van deze oogschaduws zijn geïnspireerd uit de etnische tradities, en met de intensieve kleuren en de schitterende effecten zijn de mogelijkheden eindeloos. Het zijn leuke kleuren, maar ik heb er niet echt een groot 'omg-die-moet-ik-hebben' gevoel bij.

Consumentenadviesprijs € 2,49

Heldere etno kleuren met metallic effect zijn dé nagellaktrend van het seizoen! De Bohemia look op je nagels behoudt tot wel zeven dagen zijn intense kleuren en glans. De enige interessante kleur vind ik eigenlijk de koperkleurige! De bruine kleur heb ik al tig keer, de donkerblauwe ook, en de rode vind ik net-niet. 



Consumentenadviesprijs € 3,99


Dé nazomerlook – een gebruinde huid, warm als de zon en de zomer op je huid! Deze zachte poeder met 3D paisleydessin benadrukt op subtiele wijze de gezichtscontouren. Deze bronzer / blush (want hij lijkt me toch echt te roze voor een bronzer) móet ik hebben! Alleen al om het gave patroontje wat erin gedrukt zit. Dit is zeker een must-have.
Consumentenadviesprijs € 3,49


Deze losse poeder in zwart of blauw breng je gemakkelijk aan met de handige applicator. Afhankelijk van het gewenste effect kun je een fijn lijntje tekenen of de eyelinerpoeder subtiel uitvegen. Dit soort eyeliner heb ik nog nooit gezien, maar het ziet er wel leuk uit moet ik zeggen! Ik wil dit zeker proberen. Ik zag trouwens dat zo'n soort eyeliner ook in het nieuwe assortiment van Essence zit...?


Nou, wat een klein collectietje dit keer! Er zit naar mijn mening niet heel veel bijzonders tussen, maar die bronzer en de eyeliner wil ik heel graag proberen. Helaas moet ik nog wachten tot oktober...


Wat vinden jullie van deze collectie, en wat staat er op jullie verlanglijstje?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage