8/15/2011

Catrice | Up In The Air

Blauwe luchten waren ver te zoeken deze zomer, maar de zomerse lakjes niet! Ik scoorde deze, Up In The Air, in de sale bij de Kruidvat voor €1,25. Ik word er helemaal vrolijk van, van dit hemelsblauwe kleurtje.
























Hij is zo leuk, maar oh, waarom moest ik hem nou samen met 'Sir! Yes, Sir!' los in de kofferbak gooien? Je kan wel begrijpen wat er gebeurde: mucho bubbels. Dat is dan ook wel een beetje te zien op de foto. Maar verder had ik echt geen problemen. Hij lakt lekker, niet dik en niet dun, zoals we gewend zijn van Catrice. Tegenwoordig wordt het een beetje saai om nog over deze lakjes te schrijven, omdat de creamy lakjes in ieder geval allemaal hetzelfde lakken! Nou, ik ben weer dik tevreden, en dit kleurtje is weer een hele goede aanwinst voor mijn stash.




Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage