8/08/2011

Collective Shoplog | Catrice, Nivea, New Yorker etc.


Sjopperdiesjop! Deze vakantie heb ik niet extreem veel geld uitgegeven, wat ik trouwens wel van plan was. Ten eerste, toen ik op vakantie in Frankrijk was, kon ik geen f*ck vinden, want de enige make-up die daar in de buurt was lag in de Super U en was óf heel duur en mooi, óf heel goedkoop en lelijk. Helaas geen middenweg... Wel hadden ze een gave riem voor €7,50, dus die mocht mee naar huis.















Er was dan wel geen make-up, maar beautyspullen waren er volop! Nou kan er natuurlijk wel eens wat opraken op vakantie, en dat gebeurde dus ook met mijn krullenmousse. Zonder krullenmousse is mijn haar een ramp, want dan pluist het nog meer dan met! Andrelon hebben ze natuurlijk niet in Frankrijk, dus ik nam de Flexible Curls mousse van Nivea mee. Hij wordt nog gereviewed natuurlijk.


Ook mijn geliefde shampoo ging op... Gelukkig kon ik deze anti-roos shampoo nog vinden, want mijn hoofd haat alle shampoos behalve deze lijkt het.


Tonic had ik voorheen nog nooit gebruikt. Mijn avond-routine bestaat dan ook alleen maar uit tanden poetsen en make-up eraf halen. Ik was eigenlijk toch wel benieuwd naar zo'n tonic, en deze van Garnier leek mij wel wat. Hij ruikt lekker naar roosjes!


Back in Nederland! Eindelijk kon ik mijn vertrouwde Kruidvat weer bezoeken. Hoewel ik had gehoopt dat de Limited Editions er nog volop zouden zijn, had ik dikke pech. Papagena: uitverkocht. En de LE van Essence: is er nog niet óf uitverkocht. Damn! Dan maar die mooie lakjes scoren die ik al heel lang wil. De blauwe heet 'Up In The Air' (en gaat uit het assortiment) en 'Sir! Yes, Sir!', een herfstige legergroene kleur. Maar je kan ze niet vroeg genoeg hebben! ;)


Gelukkig was er wel dikke eyecandy bij de lipsticks van Catrice. Ik heb bijna mijn hele arm volgeswatched, zo veel leuke waren er! Koraal, rood, roze, paars... ik wilde ze het liefst allemaal mee naar huis nemen. Maar alleen 'Maroon', een paars / bruinachtige kleur heeft de keuring overleefd. Mijn ervaringen met de Catrice Lipsticks zijn goed, dus ik weet bijna wel zeker dat ik over deze ook tevreden zal zijn!


Ik moest mijn geliefde geld ook nog uitgeven aan een nieuwe oogschaduwbasis. Ja, móest, want hij was echt op. De basis van de Hema vind ik heel fijn, dus deze heb ik weer opnieuw gekocht.



En het laatste make-up dingetje is deze Perfect Adapt concealer, ook van Catrice. Ik had echt een lichtere concealer nodig, want de vorige van Essence was veel te donker voor mij. Ik heb nu de lichtste kleur genomen die er was, 01 Light Beige, omdat dit de enige kleur was die nog in het schap lag. Nu maar hopen dat ik er geen spijt van krijg dat ik zomaar in het wilde weg een concealer heb gekocht en dat deze tóch weer te licht is. Wat fijn is aan deze concealer is dat er weer zo'n handig kwastje aan zit. Zo gaat het aanbrengen heel gemakkelijk.



Ik had ook nog even tijd om hier in Apeldoorn te gaan shoppen. Wat een groot shopfestijn moest worden, eindigde in twee bescheiden shopuurtjes. We waren namelijk weer eens veel te laat weggegaan... Ik kwam weer terug op de camping (waar mijn opa altijd staat, we zijn een weekje op bezoek) met dit taillerokje van de New Yorker. Ik twijfelde nog: 'heb ik hem wel echt nodig? Maar ja, hij staat wel heel leuk... Wat nu...?' Nou eh, meenemen of course! Ik geef mezelf altijd op mijn kop dat ik teveel twijfel als ik kleren shop, maar voor deze keer ben ik daar even doorheen gebroken. Hij kostte €19,95 en hij heeft schattige knoopjes. Hij ziet er een beetje vormeloos uit op de foto, wie weet of ik er nog eens een OOTD van laat zien.













































En tot slot deze spijkerbroek. Omdat ik nou eenmaal een puber ben schiet ik soms ineens de lucht in, en dan zijn inééns je broeken te kort. Blijkbaar heb ik weer een groeispurtje gemaakt, dus was er weer een nieuwe broek nodig. Dit exemplaar is erg simpel, maar daarom niet minder leuk. Hij komt bij de Coolcat vandaan en hij kostte €19,95 (goedkóóp!).



Hebben jullie ook de hele tijd zin in shoppen? En wát zouden jullie dan willen shoppen?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage