8/28/2011

Een teken van leven uit Italië


Ik ben gezwicht voor een Wifi code op de camping. Ik had mezelf voorgenomen niet te internetten, want dat zou al snel minder vakantie voelen. Toch deed ik het, want ik miste het blog, werd steeds nieuwsgieriger naar de nieuwe layout en et is vandaag net iets te kOud om te zwemmen. Na een heerlijke week in Tsjechië aan het Lipnomeer zit ik nu al een nog heerlijkere week in Italië vlakbij Trento. In Tsjecho heb ik me enorm vermaakt, we hebben vaak gerodelt, af en toe gewandeld en lekker aan het meer gelegen. Nu in Italië is het elke dag warm (tussen de 30 en 37 graden) en ik lig dan ook elkedag heerlijk te bakken aan het zwembad. Bruin ben ik redelijk, voor mijn doen in ieder geval wel! De bergen hier zijn heel heel mooi en ik en mijn zusje hebben sinds een paar dagen maatjes waar we savonds mee chillen.
Ik kom waarschijnlijk vrijdag avond thuis, tot die tijd moeten jullie me nog even missen.

Ciao! Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage