8/02/2011

EOTD: Blue Sky

Het is weer tijd voor een ooglook, gemaakt met het Sleek Original Palette! Ik hou altijd erg van blauw, en verwerk dit dan ook graag in mijn oogschaduw. Eigenlijk een hele simpele look dit keer. Kijk maar mee en oordeel zelf!




In het Sleek Original Palette zijn twee blauwe kleuren, een lichtblauwe en een donkerblauwe. Ik begon met de lichtblauwe kleur, die veegde ik over mijn bewegend ooglid tot aan de arcadeboog. Toen ik dat gedaan had pakte ik wat van de donkerblauwe oogschaduw, die ik in mijn buitenste ooghoeken en in de arcadeboog deed. Ik heb hem vanaf mijn arcadeboog vervaagd naar boven aangebracht, en daarna nog wat lichtblauw eroverheen om de kleuren goed in elkaar over te laten lopen. Ook bracht ik de donkerblauwe kleur onder mijn oog als eyeliner aan. 
Als laatste pakte ik de goudgelen kleur uit het Original Palette, en deze veegde ik over mijn hele oog heen. Zo blenden de kleuren goed met elkaar, en krijgt de look een mooie shimmer. 



Wat vind je van deze look? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage