8/09/2011

EOTD met het Oh So Special Palette

Ik was helemaal niet van plan om me uitgebreid op te maken vandaag, maar toch deed ik het. En eigenlijk vind ik de look zó geslaagd dat ik hem even met jullie moest delen :D



Ik gebruikte voor deze look het Sleek Oh So Special Palette. Ik gebruikte de kleuren Noir (als eyeliner vervaagd naar boven), Glitz (Over mijn bewegende ooglid), Celebrate (In mijn buitenste ooghoek en arcadeboog) en Organza (onder mijn oog en in mijn binnenste ooghoek). 
Plaatjes zeggen meer dan woorden, dus kijk mee. 





Zoals je ziet is de bovenkant van mijn neus enorm droog. Ik heb geen idee hoe het komt, en wat ik ook smeer, het gaat niet weg. Iemand suggesties? 

Wat vinden jullie van deze EOTD? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage